נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה: 04-8668881 / 050-8433334

דירה בירושה גירושין

לפרק את החבילה

חיי הנישואין הם קשים ומאתגרים מאוד, זאת כל אדם נשוי יודע. לא פשוט לחיות עם אדם נוסף, להכיל אותו, לנהל אתו משק בית ולחלוק אתו חשבון בנק, וכמובן, לגדל אתו יחדיו ילדים. יש המון דברים שיכולים להשתבש וחשוב מאוד לשמור על איפוק ולדעת להכיל ולהתגמש. עם זאת, זה לא תמיד עובד והסטטיסטיקה מדברת על כ-50 אחוזי גירושין מכלל המתחתנים בישראל. לאור הנתונים הגבוהים, גם עולם המשפט התאים את עצמו. כיום יש הרבה מאוד עורכי דין המתמחים בגירושין ובחלוקת נכסים לאחר גירושין ויודעים לעשות את העבודה בצורה מקצועית, אך גם בצורה רגישה. כולם מבינים שיש הרבה רגשות מעורבים ולכן, כל העניין צריך להיעשות ברגישות המרבית.

עורך דין טוב הוא עורך דין שמבין את האתגר שמולו, ויודע כי לא מדובר רק בחתימה על מסמכים, אלא גם על הליכי גישור שיכולים לקחת זמן וכמובן שיש צורך להתחשב גם במצבם ובטובתם של הילדים, אם יש כאלה. עורך הדין יידע לזהות את הלקוחות, לנסח את המסמכים בצורה עדינה וטובה ולהוציא את הלקוח שלו, בין אם מדובר באישה או בגבר, לחיים החדשים שלהם עם העסקה הטובה ביותר, ובמקרה האידיאלי – עם הדירה ביד.

הכי נוח שיש

העניין מסתבך לעיתים כאשר מעורבות צוואות וירושות. כאשר מקבלים דירה בירושה, כל הנושא הכלכלי משתנה, מה שעלול להשפיע על חיי הנישואין וכמובן שעל גירושין, אם הם בעיצומם או בחיתוליהם. בכל הנושא של דירה בירושה גירושין הופכים להיות משהו מעשי וממשי, אם הצורך בכסף גובר למעשה על הצורך בזוגיות. כדי לפרק את החבילה בצורה הטובה והנוחה ביותר, לבטח אם מעורבים בעניינים נכסים וירושות, צריך לפנות ולעבוד עם מקצוענים אשר עושים את העבודה מא' ועד ת' ומחזירים את ההשקעה בהם במהרה.

הליך של גירושין לפניכם וקיבלתם דירה בירושה? זקוקים לשירותיו של עורך דין כדי לעבור את התקופה המאתגרת והלא פשוטה הזו בהצלחה? עו"ד אורן סולן הוא הכתובת הנכונה עבורכם. לסקירת כלל שירותי משרדו, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים בטלפון, צרו קשר ב – 04-8668881