נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה: 04-8668881 / 050-8433334

ייפוי כוח למכירת מקרקעין

ייפוי כוח למכירת דירה – במה מדובר ולמי זה מתאים?

אם אתם מתכננים למכור דירה כדאי שתחשבו על ייפוי כוח למכירת מקרקעין. מדובר בפתרון מצוין המקל עליכם ומאפשר למומחים לפעול עבורכם. אם ייתכן שתהיו בחוץ לארץ ולא תהיו זמינים אז בכלל מדובר בפתרון מצוין עבורכם. בכתבה זו נסקור מהו ייפוי כוח לדירות כך שתוכלו להבין האם זה פתרון שיכול לסייע לכם למנוע קשיים בעסקת מכירת המקרקעין שלכם. 

 

מהו בכלל ייפוי כוח?

ייפוי כוח הוא מסמך משפטי שבו אתם מעניקים הרשאה לאדם אחר לפעול בשמכם. ייפוי הכוח יכול להיות הרשאה לפעולה בתחומים רבים ומיופה הכוח יכול להיות חבר או קרובת משפחה, אך לעיתים החוק דורש שמיופה הכוח יהיה נוטריון או עורך דין. 

 

היתרון בייפוי כוח הוא החופש שהוא מעניק לכם – אם אתם נדרשים לטוס לחוץ לארץ ולא תהיו זמינים, העסקאות שלכם לא ייפגעו מכיוון שמיופה הכוח מורשה לעסוק בהם עבורכם. ייפוי כוח הוא כלי שמשמש מצבים רבים – כך למשל בעסקאות שנעשות על ידי יזם, הקונים מייפים את כוחו של היזם כך שיוכל לפעול בשם כל הרוכשים. 

 

ייפוי כוח למכירת דירה

עכשיו שהבנו מהו ייפוי כוח, נעבור לעסוק בתחום של ייפוי כוח לדירה. זהו למעשה ייפוי כוח ספציפי שניתן לפעולה מסוימת שהוגדרה מראש. הדבר מבטיח שמיופה הכוח לא יוכל לחרוג מהסמכות שניתנה לו, כלומר הוא לא יוכל לפעול בשמכם גם בתחומים אחרים.

 

עבור ייפוי כוח למכירת דירה תערכו ותחתמו על מסמך משפטי בו אתם מאפשרים למיופה הכוח לנקוט בפעולות שהגדרתם על מנת לסייע לכם להשלים את עסקת המכירה או הרכישה. לרוב בייפוי כוח מסוג זה, מיופה הכוח הוא עורך דין וכן ייפוי הכוח הוא ייפוי כוח בלתי חוזר. הכוונה בייפוי כוח בלתי חוזר היא בכך שייפוי הכוח לא מוגבל בזמן ויהיה תקף עד שתושלם עסקת המכירה או הקניה.

 

ישנם יתרונות רבים לכך שמיופה הכוח יהיה עורך דין שכן תחום המכירה והקניה של נדל"ן דורש מומחיות בהליכים רבים. עורכי הדין בתחום מכירים את הנושא היטב ויודעים כיצד להגן על הכסף שלכם בצורה המיטבית. כך למשל, אם הקונים שלכם הפרו את החוזה ביניכם לאחר שכבר העבירו סכומי כסף מסוימים או שנרשמה הערת אזהרה בטאבו, עורך הדין מיופה הכוח מוסמך לפעול בהתאם ולדאוג לכך שהפסקת העסקה תעשה בצורה המיטבית, בלי שתאבדו כסף.

 

יתרון נוסף שבמתן ייפוי כוח לדירה לעורך דין מוסמך הוא בכך שבניגוד לעסקאות רגילות לקנייה או מכירה של דירה, לא תצטרכו להיפגש באופן תדיר עם עורך הדין על מנת לחתום על מסמכים. מכיוון שעורך הדין מוסמך לחתום עבורכם, נחסכים מכם ההליכים הבירוקרטיים הרבים. כלומר מדובר בחיסכון הן בזמן והן בכסף. 

 

על מנת לוודא שתפיקו את המיטב מייפוי הכוח, וודאו שכשאתם חותמים על המסמך הוא מפורט מאוד וכתוב בו בדיוק מה מוסמך מיופה הכוח לעשות בשמכם. זהו דבר חשוב גם על מנת למנוע מצב בו מיופה הכוח חורג מסמכותו ומבצע פעולות שלא רציתם שיעשה בשמכם.

 

משרד עורכי הדין אורן סולן מציע שירותי ייפוי כוח למכירת נדל"ן וישמח לעמוד לרשותכם. המשרד מתמחה בכל הקשור למקרקעין והוא בעל ניסיון רב בנושא. המשרד מאופיין בהתנהלות מקצועית, נחישות רבה להשגת התוצאה המיטבית עבורכם ויחסי אנוש מעולים. המשרד מתמחה בשירותי ייפוי כוח למכירת מקרקעין וידאג שתקבלו את המרב המגיע לכם על פי החוק. ליצירת קשר או קבלת מידע נוסף, לחצו כאן או חייגו 04-8668881.